29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν… Να αράξεις στο καναπέ σου
Να σου αφήσω το καλύτερο για το τέλος… ποιος σου είπε ότι μπαίνοντας σε ένα τρένο στον ελληνικό σιδηρόδρομο θα φτάσεις σώος και αβλαβής στο προορισμό σου; Άκου φίλε είναι ντροπή και ντρέπομαι να τα υπαινίσσεσαι αυτά αφού τα είπε ο υπουργός ο Κωστάκης ο Καραμανλής.
29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν… Να αράξεις στο καναπέ σου με τα 800€ επιστροφή ενοικίου. Να μην αντιδράσεις σε καμία αδικία η κουκούλωμα-σκάνδαλο απολαμβάνοντας τα 9 εώς 16€ περίπου που πήρες έξτρα συνταξιούχε.
Γράφει η Βάλια Παρίση
Να μην βγεις να διαδηλώσεις στο δρόμο για τα Τέμπη, να μείνεις σπίτι να κάνεις παιδιά για να απολαύσεις τις φοροαπαλλαγές. Να αναλογιστείς τι καλός πρωθυπουργούλης είναι ο Κυριάκος που μοίρασε 2 δις στο κοσμάκη (αφού πρώτα του τα πήρε) και του δίνει τα ρέστα. Να ψάξεις να βρεις (αν υπάρχει βασικά η μεσαία τάξη) και πως κάνει το σκατό της παξιμάδι να τα βγάλει πέρα με 800€ που ο πρωθυπουργούλης αυτά τα έχει για να κεράσει μια μπουγάτσα τους φίλους του ίσως και φραπέ …δεν ξέρει θα δει.
Να μη δώσεις βάση στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ , γιατί εγώ τι φταίω που ήταν ανοιχτή η πόρτα της αυλής μου και μπήκαν μέσα πέντε πρόβατα και τρία γίδια; Εγώ πως θα τα ζήσω αυτά τα ζωντανά; Έπρεπε να επιδοτηθώ…
Να μη διαμαρτύρεσαι φίλε γιατί καίγεται η Ελλάδα. Παρ το χαμπάρι δεν υπάρχουν εθελοντές το είπε η Βούλτεψη, μην το ψάχνεις ισχύει. Επίσης μη διαμαρτύρεσαι για το ΦΠΑ. Φταις όχι φταις.. ποιος σου είπε κάθε μέρα να τρως ρε φίλε και μου θες σούπερ μάρκετ λαϊκή κρεοπωλείο; Ποιος νομίζεις ότι είσαι η Σεμερτζίδου με τη Φεράρι;
Δεν καταλαβαίνεις ότι φέρνεις σε δύσκολη θέση τον πρωθυπουργούλη που δεν ξέρει καν ότι υπάρχει αυτό το θέμα είναι ανενημέρωτος και επιβαρύνεις και τη θέση σου και το οικολογικό σου αποτύπωμα σε αυτόν τον πλανήτη.
Να σου αφήσω το καλύτερο για το τέλος… ποιος σου είπε ότι μπαίνοντας σε ένα τρένο στον ελληνικό σιδηρόδρομο θα φτάσεις σώος και αβλαβής στο προορισμό σου; Άκου φίλε είναι ντροπή και ντρέπομαι να τα υπαινίσσεσαι αυτά αφού τα είπε ο υπουργός ο Κωστάκης ο Καραμανλής.
Αυτός που πάει για πλημμέλημα μαζί με άλλους και καλά υπεύθυνους, γιατί εκεί αυτοί όλοι δεν μέτρησαν κανέναν νεκρό. Κανέναν τραυματία και κανέναν επιζώντα. Τα μπάζωσαν όλα τώρα προσπαθούν να μπαζώσουν εκτός από χαρακτήρες και χαροκαμένους γονείς που κάνουν απεργία πείνας μπροστά στη Βουλή… Δεν ξέρουν ότι δεν κάνουν βήμα πίσω και θα φτάσουν μέχρι τέλους. Δεν ξέρουν ότι έχουμε μάτια και βλέπουμε, μυαλό και καταλαβαίνουμε, ενσυναίσθηση στον ανθρώπινο πόνο και θα γίνουμε μια γροθιά για να φτάσει αυτό μέχρι τέλους.
Υ.Γ. Πρωθυπουργούλη βγαίνοντας από τη Βουλή και συ και το συνάφι σου (καλορίζικος και ο Λοβέρδος) θα δεις μπροστά από 57 ονόματα που μπορεί να μην έχεις ρωτήσει να μάθεις ούτε ένα απ’ αυτά, έναν χαροκαμένο πατέρα τον Κύριο Πάνο Ρουτσι. Μην τολμήσεις να σηκώσεις τα μάτια ούτε εσύ, ούτε κανένας από σας του πλυντηρίου να τον κοιτάξετε. Καλύτερα να υποκλιθείτε στο μεγαλείο του. Και αν πάθει κάτι και αυτός, βρείτε σπηλιές να χωθείτε. Να σας συστηθώ, μάνα του Αντώνη Αντωνίου επιζώντα και πολυτραυματία των Τεμπών.
Διαβάστε επίσης:
Να (μάλλον) γιατί δεν αλλάζει ο κόσμος – Και γιατί (μάλλον) κι αυτό αλλάζει





