ΟΠΕΚΕΠΕ: Το πρόστιμο για το πελατειακό κράτος θα το πληρώσει ο λαός
Παρά τα αντιθέτως λεγόμενα, έγινε γνωστό πως τα χρήματα του προστίμου για την γαλάζια διαφθορά θα εκταμιευθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Το θράσος της κυβέρνησης είναι απύθμενο. Έχουν αναγάγει σε πρώτο θέμα στα καθεστωτικά σάιτ πως δήθεν το πρόστιμο δεν θα το πληρώσει ο ελληνικός λαός και πως «θα επιστραφούν τα χρήματα».
Τα χρήματα θα επιστραφούν ή έξυπνα δεν εκταμιεύτηκαν από όσους είδαν πως πάει η κατάσταση, ώστε τα «γαλάζια παιδιά» του πελατειακού κράτους του Μητσοτάκη, να πέσουν στα μαλακά, ως καταχραστές που είναι.
Ο ισχύων νόμος για τους καταχραστές του δημοσίου επιφυλάσσει ευνοϊκότερες ποινές για όσους επιστρέψουν τα κλεμμένα χρήματα, πριν οδηγηθούν στο ακροατήριο.
Οπότε αυτό που αναφέρει ο Παύλος Μαρινάκης και τα καθεστωτικά ΜΜΕ πως «θα επιστραφούν τα χρήματα» από τους νεοδημοκράτες που τα έκλεψαν με την ανοχή και πλήρη συνέργεια της κυβέρνησης είναι κάτι περισσότερο από αυτονόητο.

Το πρόστιμο δεν θα το πληρώσουν οι πολίτες, λέει ο Π. Μαρινάκης
Τότε ποιος θα το πληρώσει; Την ώρα που ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ περιέγραψε τον πρωθυπουργό ως «πολέμιο της διαφθοράς» (!), στην συνέχεια είπε τα παρακάτω εξοργιστικά ψέματα.
Ο Π. Μαρινάκης δήλωσε ότι «υπάρχουν δύο ζητήματα, το πρόστιμο και η αναζήτηση των χρημάτων… Το να το πληρώσουν όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι δεν πρόκειται να ισχύσει» τόνισε αφήνοντας όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο να το κρατάει η Ευρώπη από τις επιδοτήσεις.
«Αυτό μπορεί να ισχύσει. Θα το κάνουμε να ισχύσει με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες για τους αγρότες» δήλωσε.
«Δυο κινήσεις θα κάνει η Ελλάδα, θα κοιτάξουμε να μειωθεί το πρόστιμο και δεύτερον να επιμηκυνθεί η αποπληρωμή του σε συνεννόηση με την Ευρώπη στο πλαίσιο του συμψηφισμού ώστε να μη φανεί το κόστος με τις επιδοτήσεις. Σίγουρα, δεν θα το πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι εν συνόλω».

Κοίτα όμως που θα το πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι
Για τα κλεμμένα και πώς αυτά θα επιστραφούν ο κ. Μαρινάκης δήλωσε ότι «υπάρχουν δύο ζητήματα, το πρόστιμο και η αναζήτηση των χρημάτων».
«Το να το πληρώσουν όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι δεν πρόκειται να ισχύσει» τόνισε, αφήνωντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να το παρακρατήσει η ΕΕ από τις επιδοτήσεις.
«Αυτό μπορεί να ισχύσει. Θα το κάνουμε να ισχύσει με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες για τους αγρότες» δήλωσε.
«Δυο κινήσεις θα κάνει η Ελλάδα, θα κοιτάξουμε να μειωθεί το πρόστιμο και δεύτερον να επιμηκυνθεί η αποπληρωμή του σε συνεννόηση με την Ευρώπη στο πλαίσιο του συμψηφισμού ώστε να μη φανεί το κόστος με τις επιδοτήσεις. Σίγουρα, δεν θα το πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι εν συνόλω».
«Αυτό που προσδοκά η κυβέρνηση είναι να έχουμε έναν διαρκή έλεγχο και μια εν εξελίξει ερευνητική ομάδα». Υπογράμμισε όμως ότι δεν μπορεί να πει πόσα είναι τα κλεμμένα.

Κοίτα όμως που εν τέλει θα το πληρώσεις εσύ το πρόστιμο
Παρότι η λύση που πρότεινε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ήταν το να παρακρατηθούν τα χρήματα του προστίμου από τους έντιμους αγρότες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει άλλη άποψη.
Σε ερώτημα του MEGA ευρωπαίος αξιωματούχος αναφερόμενος στο πρόστιμο των 415 εκατομμυρίων ευρώ που επέβαλε η Κομισιόν στην Ελλάδα για συστηματική κακοδιαχείριση ενισχύσεων, ξεκαθάρισε ότι «οι τελικοί δικαιούχοι των κονδυλίων από την ΚΑΠ παραμένουν προστατευμένοι».
Μάλιστα, ο Ευρωπαίος αξιωματούχος είπε χαρακτηριστικά στο MEGA «οι Έλληνες αγρότες θα εξακολουθούν να λαμβάνουν τις επιδοτήσεις που δικαιούνται».
Σχετικά με το πρόστιμο, όταν έρθουν τα επόμενα χρήματα για την ΚΑΠ λογικά θα αφαιρεθεί το πρόστιμο κι αυτή τη διαφορά, σύμφωνα με τον Ευρωπαίο Αξιωματούχο, θα πρέπει να την καλύψουν οι ελληνικές αρχές από τον εθνικό προϋπολογισμό.
Τα χρήματα αυτά αποτελούν κρατική δωροδοκία στα «δικά τους παιδιά»
Με αυτά τα χρήματα η κυβέρνηση Μητσοτάκη εξαγόρασε ψήφους πολιτών, ακριβώς με τον τρόπο με τον οποίο δημιούργησε αυτό το τερατώδες πελατειακό κράτος, με διορισμούς, ρουσφέτια, τα χρήματα από το ταμείο ανάκαμψης και λοιπές λαμογιές.
Η Νέα Δημοκρατία όχι μόνο χρωστάει εκατοντάδες εκατομμύρια στις τράπεζες και μάλιστα παίρνει καινούρια δάνεια, αλλά εναποθέτει το κόστος της δικής της διαφθοράς στους ώμους των συνηθισμένων θυμάτων: των κατοίκων της Ελλάδας.
Για την περίπτωση που δεν έχετε εξοργιστεί αρκετά, οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας, δήλωσαν ως βοσκοτόπια αεροδρόμια, ακόμα και τον Μεσσηνιακό Κόλπο. Ναι, δήλωσαν τη θάλασσα ως βοσκοτόπι.
«Έχει δηλωθεί η θάλασσα του Μεσσηνιακού Κόλπου βοσκότοπος. Τραβήξτε μια νοητή γραμμή από το ένα ακρωτήρι στο άλλο του Μεσσηνιακού Κόλπου. Αυτό το κομμάτι είναι δηλωμένο», είπε από την πλευρά του οινοπαραγωγός μιλώντας στο MEGA.
Δεν φταίνε αυτοί, φταίνε τα κόμματα που δεν βγάζουν τον κόσμο στον δρόμο να ρίξει την κυβέρνηση και εμείς που ελπίζουμε από τα κόμματα της αντιπολίτευσης να κάνουν αυτό που πρέπει.






