Εθνικισμός: Το καταφύγιο του απατεώνα ή του ηλίθιου – Διάλεξε τι θες να είσαι
Αλήθεια όμως, αγαπάνε οι εθνικιστές και οι (μ)πατριώτες την Ελλάδα τόσο πολύ;
Πρέπει επιτέλους να το παραδεχθούμε, ζούμε σε μια εποχή όπου όλες οι έννοιες, ειδικά οι ιδεολογικές, πλέον είναι θολές ο καθένας είναι ό,τι δηλώσει και δεν χρειάζεται καν να απολογηθεί για τις πράξεις του.
Βέβαια ο εθνικισμός καλά κρατεί, αυτόκλητοι εραστές της πατρίδας και της σημαίας μπορούν να λένε και να κάνουν ό,τι θέλουν γιατί αγαπάνε την Ελλάδα και οι άλλοι είναι… ανθέλληνες. Άρα όλα καλά.
Αλήθεια όμως, αγαπάνε οι εθνικιστές και οι (μ)πατριώτες την Ελλάδα τόσο πολύ;
Βλέπεις, μπορεί να έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι σημαίνει αγάπη για τη χώρα και τον κόσμο της, αλλά μια κοινή πραγματικότητα μας ενώνει όλους προφανώς, άρα κάποια πράγματα ούτε γίνονται ανεχτά αλλά και ούτε χωνεύονται.
Για να μην κουράζω όμως, θα μιλήσω κατευθείαν για αυτό που σκέφτομαι, για την Ελληνίδα Αφροδίτη Λατινοπούλου, αυτό το τοτέμ της πολιτικής και του εθνικισμού.
Βλέπετε, όταν δεν ασχολείται με τρίχες (στην κυριολεξία όμως) και με τον αυτοπροσδιορισμό των ατόμων ξέρετε τι άλλο κάνει; Απολύτως τίποτα. Μέχρι εκεί φτάνει η αγάπη της για την Ελλάδα. Τα έπιασε τα όρια της.
Θα μπορούσε κάλλιστα να δείξει το ενδιαφέρον της για τη χώρα αν δεν διαφωνούσε στην Ευρωβουλή με το να γίνει συζήτηση για την τραγωδία των Τεμπών και να προσέλθει ο Επίτροπος Μεταφορών Απόστολος Τζιτζικώστας, με την ακροδεξιά και τη δεξιά (που μετέχει η ΝΔ) να βάζουν μπλόκο σε κάτι τέτοιο και τη Λατινοπούλου να κάνει πλάτες στην κυβέρνηση με τον καλύτερο τρόπο.
Βέβαια την απάντηση την είχε έτοιμη. Είπε ότι οι αριστεροί θέλουν να σκυλεύσουν τη χώρα της και να εργαλειοποιήσουν τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών.
Μετά πέταξε δυο τρία δικά της για λαθροδιακινητές και λαθρομετανάστες και τέλος συζήτησης. Ξεχάστηκαν τα Τέμπη από την κουβέντα, τον έπιασε τον στόχο της.
Όταν λέμε για δήθεν πατριώτες και εθνικιστές δεν θα μπορούσαμε να ξεχάσουμε τον Καρατζαφέρη, ο οποίος πριν από μερικές ήμερες μιλώντας για τη Μαρία Καρυστιανού την αποκάλεσε «μαντάμ που το παίζει νέα Κούνεβα», λίγο πριν δηλώσει ότι στηρίζει Μητσοτάκη.
Ο ίδιος Καρατζαφέρης που πριν μερικά χρόνια έβριζε Άδωνι, Βορίδη και Πλεύρη για τη μετάβαση τους στη ΝΔ.
Γιατί έτσι μάλλον αγαπάει την πατρίδα και αυτός…
Και εδώ φτάνουμε σε μια σημαντική απορία. Από πότε η αγάπη για την Ελλάδα σημαίνει ότι κάποιος πρέπει να μην ενδιαφέρεται για το κράτος δικαίου, για τα οικονομικά σκάνδαλα, για τις παρακολουθήσεις και κυρίως για τα Τέμπη; Είναι κάποιου είδους αγάπη αυτή που δεν την έχουμε καταλάβει καλά;
Και ας το πάμε και απ’ την άλλη πλευρά. Ας πούμε ότι κάποιος όντως δηλώνει πατριώτης και θέλει πρώτα το καλό της Ελλάδας. Αν βάλουμε στην άκρη πολλά προβληματικά απ’ την παραπάνω φράση (που με βρίσκουν απέναντι προφανώς), υπάρχει ένα τέτοιο κόμμα να τον αντιπροσωπεύει; Μάλλον όχι.
Αντ’ αυτού, υπάρχουν άριστα δεκανίκια της ΝΔ, που είτε η πολιτική τους περιορίζεται σε τρίχες και παναγίες Γκέισες (προφανώς δεν ξεχάσαμε τον Βελόπουλο) είτε όταν είναι να μιλήσουν για τα Τέμπη κλείνουν το στοματάκι και κοιτάνε αλλού, γιατί ίσως φοβούνται μην αρχίσει να πλανάται στην ατμόσφαιρα το ερώτημα πού βρήκαν τα λεφτά για πανάκριβες προεκλογικές καμπάνιες.
Βλέπεις ο εθνικισμός πάντα ήταν το αποκούμπι του απατεώνα. Τώρα είναι και του ηλίθιου ψηφοφόρου.
Και αν όντως θες να τους ψηφίσεις, διάλεξε τι απ’ τα δυο θες να είσαι.
Διαβάστε επίσης:






