Θησείο: Νύχτα αστυνομικής τρομοκρατίας στον τουριστικό παράδεισο
Χθες Σάββατο στο Θησείο ο ηλεκτρικός ακινητοποιήθηκε και η αστυνομία εισέβαλε για να συλλάβει διαδηλωτές υπέρ της Παλαιστίνης.
Χθες 12 Ιουλίου, η Ελληνική Αστυνομία επιτέθηκε σε παρέμβαση στο κέντρο της Αθήνας. Η πορεία με μεγάλη προσέλευση ήταν απολύτως ειρηνική, με συνθήματα και παλμό.
Η Ανοιχτή Αντισιωνιστική Συνέλευση σε μια πορεία με σκοπό την ηθική στήριξη στον παλαιστινιακό αγώνα για ελευθερία, κατέληξε στον ηλεκτρικό στο Θησείο, με σκοπό να «σπάσει».

Τότε δέχθηκε επίθεση από ομάδες Δέλτα και ΔΙΑΣ, με ΜΑΤ να αποκλείουν τον σταθμό από το να μπει ή να βγει κανείς. Ο συρμός με τον μεγαλύτερο όγκο των μελών είχε ακινητοποιηθεί και μαζί τους εκατοντάδες τουρίστες και πολίτες που είχαν απολαύσει μια βόλτα στο ιστορικό κέντρο.
Απρόκλητη επίθεση με μπουνιές και γκλομπ
Η αστυνομία σταμάτησε τον συρμό, παρακώλυση συγκοινωνιών δηλαδή, όπου στην συνέχεια επιτέθηκαν εντός αυτού χτυπώντας όποιον έβλεπαν σε νεαρή ηλικία ή με μπλούζα ή σημαία υπέρ της Παλαιστίνης.
Η αστυνομία του… ισραηλινού στρατού άσκησε ακραία βία κατά τον διαδηλωτών με μπουνιές, γκλομπιές και ανάποδες γκλομπιές, όπου τραυμάτισαν ένα μέλος της πορείας στο κεφάλι με δολοφονική πρόθεση. Γιατί αν δεν θέλεις νεκρό δεν χτυπάς με γκλομπ στο κεφάλι.
Οι υπεύθυνοι του ΗΣΑΠ σε συνεργασία με το καθεστώς Μητσοτάκη δεν άφηνε να εκκινήσει ο συρμός με αποτέλεσμα να προκληθεί τρόμος σε τουρίστες, οικογένειες με παιδιά και χρήστες του ηλεκτρικού.
Από την στιγμή που υπήρξε ενημέρωση για τα ΜΑΤ που είχαν αποκλείσει τον συρμό, μέχρι την στιγμή της απελευθέρωσης του συρμού είχε περάσει περισσότερη από μια ώρα. Μια ώρα βίας και τρομοκρατίας κατά πάντων.

Δεν τελείωσε εκεί
Στην συνέχεια μέλη της μεγαλύτερης εγκληματικής οργάνωσης της χώρας, της Ελληνικής Αστυνομίας περίμεναν στις επόμενες στάσεις για να προχωρήσουν σε προσαγωγές στο σωρό. Από τις 9 προσαγωγές ως συνήθως συνέλαβαν το άτομο που τραυμάτισαν στο κεφάλι.
Πρόκειται για μια πολύ συνηθισμένη τακτική της ελληνικής αστυνομίας και του ισραηλινού στρατού. Όπως όταν το Ισραήλ σκοτώνει αθώους τους αποκαλεί «τρομοκράτες», έτσι και η αστυνομία άσκησε δίωξη στον έναν που τραυμάτισαν με δολοφονική πρόθεση. Οκτώ προσαχθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι.
Πρόκειται για μια στοχευμένη επίθεση στις ελευθερίες του Λόγου και του Συνέρχεσθαι, σε μια ελληνική επιχείρηση με την σφραγίδα του κράτους – δολοφόνου, με σκοπό τη φίμωση και την στέρηση συνταγματικά κατοχυρωμένων ελευθεριών.

Η ανακοίνωση της συνέλευσης
Νέο κάλεσμα αλληλεγγύης στις 14/07 ώρα 12:00 στα Δικαστήρια της Ευελπίδων για τον συλληφθέντα σύντροφο από την αντισιωνιστική παρέμβαση στο κέντρο της Αθήνας 12/07.
Ο σύντροφος που συνελήφθη εχθές 12/07 και δέχθηκε επίθεση από τις δολοφονικές αστυνομικές δυνάμεις των Δέλτα, πέρασε σήμερα το μεσημέρι από Εισαγγελέα, ο οποίος του απέδωσε τέσσερις στο σύνολο κατηγορίες πλημμελληματικού χαρακτήρα μεταξύ των οποίων απλή σωματική βλάβη, εξύβριση κατά συρροή και απείθεια και κρατήθηκε μέχρι αύριο που θα περάσει από τη διαδικασία του αυτοφώρου.
Όπως είναι πλέον γνωστό, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ασφαλή προορισμό για κάθε λογής σιωνιστές δολοφόνους. Εγκληματίες πολέμου έρχονται στον ελλαδικό χώρο για να απολαύσουν “στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας” από τις φρικαλεότητες που αυτοί προκαλούν. Όσο Ισραηλινοί τουρίστες και στρατιώτες της γενοκτονίας “κάνουν τις διακοπές τους” στην Ελληνική πρωτεύουσα, κάτι που τους εξασφαλίζει η αγαστή συνεργασία της ελληνικής κυβέρνησης με τη σιωνιστική οντότητα, η τελευταία εξακολουθεί συστηματικά και ανεμπόδιστα να γενοκτονεί τον Παλαιστινιακό λαό με κλιμακούμενη βιαιότητα.
Στο πλαίσιο ενός κλίματος παγκόσμιου κοινωνικού αναβρασμού, είναι καθήκον όλων μας να κάνουμε απολύτως ξεκάθαρο ότι οι σιωνιστές τουρίστες δεν είναι ευπρόσδεκτοι στις πόλεις και τις γειτονιές μας. Ως αντισιωνιστική συνέλευση το Σάββατο 12/7, πραγματοποιήσαμε παρέμβαση στο τουριστικό κέντρο της Αθήνας για να κάνουμε απολύτως ξεκάθαρο το μήνυμα αυτό, για καθαρές γειτονιές από γενοκτόνους και εποικιστές. Η προσέλευση ήταν μεγάλη και η συμπαράσταση του κόσμου ήταν ένθερμη με αποτέλεσμα να λήξει απολύτως ομαλά. Ενώ καταλήξαμε στον ηλεκτρικό σταθμό στο Θησείο, δέχθηκαμε απρόκλητη επίθεση από ομάδες Δέλτα και Δίας, οι οποίες ακινητοποίησαν το συρμό, εντός του οποίου βρισκόταν το μεγαλύτερο μέρος των συντρόφων μας. Οι ένστολοι δολοφόνοι αναίτια και χωρίς καμία πρόκληση επιτέθηκαν εντός του συρμού με γκλοπιές και μπουνιές στο σωρό. Ένας σύντροφος χτυπήθηκε σοβαρά στο κεφάλι από την ομάδα Δέλτα. Εν μέσω ακινητοποίησης της αμαξοστοιχίας και σε ασφυκτικό περιβάλλον για όσους και όσες ευρίσκονταν εντός αυτής, οι υπεύθυνοι του ΗΣΑΠ σε πλήρη σύμπραξη με τις αρχές και παρά τις συνεχείς εκκλήσεις των επιβατών ότι εντός του συρμού επέβαιναν παιδιά, που είχαν τρομοκρατηθεί, δήλωναν αναρμόδιοι να τον κινητοποιήσουν καθότι κατά δήλωση τους είχαν δεχθεί εντολές από την αστυνομία. Μετά από ένα ικανό χρονικό διάστημα και κατόπιν πίεσης των επιβατών που αισθάνονταν ανασφαλείς για την σωματική τους ακεραιότητα αλλά και για όσους και όσες επέβαιναν ασφυκτικά εντός, οι αστυνομικές δυνάμεις αποχώρησαν και ο συρμός ξεκίνησε.
Σε πλήρη σιωνιστική ευθυγράμμιση, αστυνομικές δυνάμεις σε γειτονικές στάσεις μετρό και ηλεκτρικού προχώρησαν σε μαζικές προσαγωγές. Ο τραυματισμένος μας σύντροφος προσήχθη και συνελήφθη από τους ένστολους δολοφόνους, παρότι σε σοβαρή κατάσταση, ενώ οι υπόλοιποι 8 αφέθηκαν ελεύθεροι. Είναι πλέον ξεκάθαρη η προσπάθεια φίμωσης όλων των ανθρώπων που δεν επιθυμούν να συνυπάρχουν με σιωνιστές στις γειτονιές τους. Είναι αναγκαία η ενδυνάμωση του κινήματος που καταγγέλει ρητά και κατηγορηματικά κάθε μορφή γενοκτονίας και εποικισμού. Απέναντι σε ξεκάθαρες σιωνιστικές και κυβερνητικές εντολές που δρομολογούνται στο ζενίθ της τουριστικής περιόδου να καταστείλουν τις εγχώριες φωνές που καταγγέλλουν ρητά τη γενοκτονία, κρίνεται πιο αναγκαία από ποτέ η παρουσία μας στο δρόμο και η υπεράσπιση της ελευθερίας μας. Είναι πλέον κρίσιμο και απαραίτητο να αγωνιστούμε για να κυκλοφορούμε ασφαλείς και προστατευμένοι από τη σιωνιστική οντότητα που ρημάζει κάθε μορφή ελευθερίας στο βωμό του κέρδους και της γενοκτονικής συγκάλυψης. Η συστηματική μεθόδευση της καταστολής κάθε μορφής αντίστασης στον παράνομο ισραηλινό εποικισμό από τη μεριά των κρατικών σιωνιστικών αρχών είναι πλέον εμφανής. Σε πλήρη συμπόρευση και με απόλυτη κρατική ανοχή οι σιωνιστές δεν διστάζουν να καταγγέλουν κάθε άτομο που προσπαθεί να υψώσει τη φωνή του ενάντια στη γενοκτονια και τον παράνομο εποικισμό εντός και εκτός του παλαιστινιακού εδάφους. Οφείλουμε όλες και όλοι να σταθούμε απέναντι σε τέτοιες ενέργειες.
Δηλώνουμε την πλήρη στήριξη μας στον συλληφθέντα και τραυματισθέντα σύντροφό μας. Καλούμε αύριο 14/07 ώρα 12:00 στα Δικαστήρια της Ευελπίδων για στήριξη στο σύντροφο που περνάει τη διαδικασία του αυτοφώρου.
ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ.
ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΣΤΗ ΓΕΝΟΝΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΎ ΛΑΟΥ.
ΝΙΚΗ ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.
ZIONISTS NOT WELCOME.
FREE PALESTINE.
FROM THE RIVER TO THE SEA.
LONG LIVE THE PALESTINIAN RESISTANCE.
Ανοιχτή Αντισιωνιστική Συνέλευση
Ανακοίνωση και από τον δαιμονοποιημένο Ρουβίκωνα
Με ανακοίνωσή του ο Ρουβίκωνας εκφράζει με την σειρά του την στήριξή του στο μέλος της Ανοιχτής Αντισιωνιστικής Συνέλευσης.
«Ανακοίνωση για τη σύλληψη συντρόφου στα πλαίσια παρέμβασης της “Ανοιχτής Αντισιωνιστικής Συνέλευσης”, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 12 Ιούλη, στο τουριστικό κέντρο της Αθήνας, και κάλεσμα στα δικαστήρια της Ευελπίδων
Επόμενη δικάσιμος: Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 12:00
Το βράδυ του Σαββάτου, 12 Ιούλη, πραγματοποιήθηκε παρέμβαση της “Ανοιχτής Αντισιωνιστικής Συνέλευσης” στο τουριστικό κέντρο της Αθήνας, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον ηρωϊκό λαό της Παλαιστίνης και ενάντια στην παρουσία σιωνιστών δολοφόνων και λοιπών υπέρμαχων της γενοκτονίας, ντόπιων και μη, που με τον αέρα του έποικου ακόμη και στρατιώτες του γενοκτονικού IDF βρίσκουν στιγμές “χαλάρωσης” και “διασκέδασης” σε διάφορες περιοχές της ελλαδικής επικράτειας, προκειμένου να ξεπλύνουν από πάνω τους το αίμα των χιλιάδων Παλαιστινίων.
Προς το τέλος της παρέμβασης και καθώς αποχωρούσαν στον ηλεκτρικό σταθμό στο Θησείο όσοι και όσες συμμετείχαν δέχτηκαν απρόκλητη επίθεση από αστυνομικές δυνάμεις των ΔΕΛΤΑ και των ΔΙΑΣ, οι οποίες ακινητοποίησαν τον συρμό που επέβαινε το μεγαλύτερο κομμάτι όσων συμμετείχαν στην παρέμβαση.
Πλήρως ευθυγραμμισμένες με την Ισραηλινή εσωτερική και εξωτερική πολιτική και των δυτικών συμμάχων τους και συνένοχων στη γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού, μεταξύ αυτών και το ελληνικό κράτος, που με κάθε ευκαιρία φιμώνουν και τρομοκρατούν οποιονδήποτε τάσσεται ανοιχτά υπέρ της Παλαιστίνης, οι δυνάμεις των ΔΙΑΣ και των ΔΕΛΤΑ επιτέθηκαν με μπουνιές και γκλοπιές στον σωρό, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά σύντροφος στο κεφάλι. Ταυτόχρονα, η εγκληματική απόφασή τους να ακινητοποιήσουν τον συρμό προκάλεσε πανικό και εξέθεσε σε κίνδυνο ολόκληρο το επιβατικό κοινό.
Ο σύντροφος που χτυπήθηκε στο κεφάλι προσήχθη μαζί με άλλους, που εν τέλει αφέθηκαν ελεύθεροι, ενώ η προσαγωγή του συντρόφου μετατράπηκε σε σύλληψη και σήμερα πέρασε από Εισαγγελέα στα δικαστήρια της Ευελπίδων.
Για να μην μακρυγορούμε. Τασσόμαστε υπέρ της ηρωϊκής αντίστασης του Παλαιστινιακού λαού και έναντια στη γενοκτονία του από τη σιωνιστική γενοκτονική μηχανή του Ισραήλ, χωρίς κανέναν αστερίσκο.
Και για όσους και όσες λυσσάξανε αυτές τις μέρες, είτε φασίστες είτε “προοδευτικοί” είτε “αναρχικοί” είτε του “αριστερού τόξου” που είναι πλήρως ευθυγραμμισμένοι με την προπαγάνδα και τις κατασταλτικές μεθοδεύσεις της σιωνιστικής γενοκτονικής μηχανής, του ελληνικού κράτους και των λοιπών συνενόχων στη γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού, να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά το εξής.
Όποιος και οποία ενοχλείται και μόνο από τέτοιες παρεμβάσεις σαν αυτή του Σαββάτου, είτε εβραίος, είτε μουσουλμάνος, είτε χριστιανός, είτε Έλληνας, είτε Γερμανός, είτε από το Ισραήλ, και σιγοντάρει διώξεις αγωνιστών και αγωνιστριών που στέκονται έμπρακτα στο πλευρό των Παλαιστινίων, είναι εχθρός μας.
Την ανθρωπιά μας δεν την ορίζει ούτε το χρώμα μας ούτε το θρησκευμά μας. Την ορίζουν η στάση και οι πράξεις μας.
Και εμείς από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε αταλάντευτα στο πλευρό του λαού της Παλαιστίνης.
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟ
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ
Ρουβίκωνας»

Βασανιστήρια για χάρη ισραηλινού στρατού
Το περιστατικό του Θησείου μπορεί να είναι χαρακτηριστικό επειδή αφορούσε μαζική βία, όμως δεν είναι το πιο άγριο, ούτε μεμονωμένο περιστατικό δολοφονικής βίας και βασανιστηρίων.
Στο ΑΤ Εξαρχείων η αστυνομία βασάνισε έναν Παλαιστίνιο δύο φορές. Μάλιστα επειδή μπορεί τα βασανιστήρια στο ΑΤ Εξαρχείων να ήταν ερασιτεχνικά, οδηγήθηκε στο ΑΤ Ομόνοιας όπου εδρεύει εξειδικευμένο σε δολοφονίες – «αυτοκτονίες» και βασανιστήρια προσωπικό.
Όλα τα δικαστήρια είναι αύριο στην Ευελπίδων, σας καλούμε να βρεθείτε εκεί στις 12:00.






