O «πρόεδρος Μασκ» τρεντάρει στο… Χ!
Γιατί όμως; Οι ΗΠΑ βρίσκονται μπροστά στο ολιγοήμερο ή όχι shutdown της κυβέρνησης, καθώς πρέπει να συμφωνήσουν και να ψηφίσουν συμπληρωματικό προϋπολογισμό σε Βουλή των Αντιπροσώπων και Γερουσία. Αυτό σημαίνει πως εν μέσω εορτών χιλιάδες Αμερικανοί κινδυνεύουν να μείνουν σπίτια τους, χωρίς μισθό.
Την ώρα που ο εκλεγμένος «πρόεδρος» των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και ο Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων Μάικ Τζόνσον (Ρεπουμπλικανός) έχουν συμφωνήσει για την υπερψήφιση του νομοσχεδίου που αφορά την συνέχιση των πληρωμών, ο Έλον Μασκ σε μια επίδειξη δύναμης ξεκινά μια καμπάνια προπαγάνδας με ψευδείς ειδήσεις που κάνει retweet από τους λογαριασμούς του.
Πολλοί από τους λογαριασμούς (φωτoγραφίες στο τέλος του άρθρου) αφορούν πρόσωπα και όχι τον ίδιο τον Μασκ ή υπαλλήλους-χειριστές, πρόκειται για άτομα που «τσιρακίζουν» τον Μασκ με αντάλλαγμα την εύνοιά του. Άλλωστε η ανωνυμία του Χ, προωθεί αντίστοιχες θρασύδειλες προσωπικότητες, ομάδες και κομματικούς υπαλλήλους.
Εμφάνισε όλες τις φιλολαϊκές πολιτικές ως αχρείαστα έξοδα που πρέπει να περικοπούν και τις διάβαλλε μέσω ψευδών ειδήσεων. Να σημειωθεί πως οι λογαριασμοί του Μασκ εμφανίζονται κατά προτεραιότητα ακόμα και να μην τον ακολουθείς. Στην συνέχεια απείλησε τους βουλευτές των Ρεπουμπλικανών πως αν υπερψηφίσουν το νομοσχέδιο για τον προϋπολογισμό κινδυνεύουν να μην επανεκλεγούν στις ενδιάμεσες εκλογές.
Ο Μασκ ανάγκασε τον Τραμπ να πάει με το μέρος του, σχεδόν μια ημέρα μετά, ενώ ήδη από τις 18 Δεκεμβρίου είχε παρουσιάσει πως το υπηρετικό προσωπικό (Τραμπ), επίσης αντιτίθεται στο νομοσχέδιο του προϋπολογισμού. Δήθεν σύμφωνα με πληροφορίες του Fox News. Που μια τέτοια δήλωση από έναν τριτοτέταρτο παρουσιαστή -αν ποτέ ειπώθηκε- προφανώς έχει την τιμή της, καθώς το Fox δεν έχει την παραμικρή εγκυρότητα.
Ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο πόνταρε προεκλογικά στον έλεγχο των παραδοσιακών πολιτικών μέσων της αμερικανικής πολιτικής, υπό την απειλή επιχειρηματικών αντιποίνων και διώξεων από τον Τραμπ. Πλέον νιώθει πως έχει ένα τεράστιο ποσοστό του ελέγχου των μίντια στα χέρια του.
Ο Έλον Μασκ έκανε σαφές σε όλο τον κόσμο πως ξημερώνει μια νέα ημέρα για τις «δυτικού τύπου Δημοκρατίες» με την μετατροπή τους σε «Ολιγαρχικές Δημοκρατίες Υποστηριζόμενες από τα Κοινωνικά Δίκτυα» και πλέον είναι εμφανές πως ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, μεθυσμένος από την δύναμη, θα προσπαθήσει να πάρει την προεδρία μετά τον Τραμπ.
Το τελευταίο είναι η μοναδική πρόβλεψη, καθώς όλα τα υπόλοιπα που αναφέρονται είναι απλά τα γεγονότα.









