Όταν η αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό ενόχλησε τον Πορτοσάλτε

Ο Άρης Πορτοσάλτε προχώρησε ακόμα μια φορά σε σειρά ακραίων σχολίων, σχετικά με τη γιορτή που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων στην Πλατεία Συντάγματος για την υποδοχή του 2025.
Η παράσταση «Η Ταράτσα του Χρόνου», του Φοίβου Δεληβοριά, με τη συμμετοχή της Νατάσσας Μποφίλιου, της Μάρθας Φριντζήλα και του Θανάση Αλευρά, φαίνεται να προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τον δημοσιογράφο του ΣΚΑΪ.
Ο Πορτοσάλτε επικεντρώθηκε στην εμφάνιση της Νατάσσας Μποφίλιου, η οποία φορούσε παλαιστινιακή μαντίλα όταν ερμήνευσε το τραγούδι «Τίποτα δεν πάει χαμένο» των Μάνου Λοΐζου και Μανώλη Ρασούλη. Σε αυτό το πλαίσιο, δήλωσε: «Αν οι φωτογραφίες είναι αληθινές, ο κ. Δούκας θα μπορούσε να πει ότι διοργάνωσε γιορτή στο Σύνταγμα για να υποδεχθεί η Χαμάς τον καινούργιο χρόνο».
Ο Άρης Πορτοσάλτε, για άλλη μια φορά, απέδειξε ότι η ακραία ρητορική του δεν έχει όρια, επιλέγοντας να στοχοποιήσει καλλιτέχνες και να διαστρεβλώσει μια καλλιτεχνική έκφραση που είχε στόχο να αναδείξει πανανθρώπινες αξίες.
Τα σχόλιά του δεν αποτελούν απλώς μια προσβολή στη δημιουργική ελευθερία, αλλά και μια συνειδητή προσπάθεια να εκτρέψει τη συζήτηση προς τον διχασμό και την παραπληροφόρηση.
Η κίνηση της Νατάσσας Μποφίλιου να φορέσει την παλαιστινιακή μαντίλα κατά την ερμηνεία του τραγουδιού δεν ήταν απλώς μια πράξη συμβολισμού, αλλά και μια υπενθύμιση της συνεχιζόμενης καταπίεσης του παλαιστινιακού λαού.
Ένας λαός που αγωνίζεται για τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα εν μέσω διαρκούς βίας και κατοχής.
Αντί να λειτουργεί ως φερέφωνο προκλητικών αφηγημάτων, ο Πορτοσάλτε θα έπρεπε να αναλογιστεί πώς η στάση του υπονομεύει την ουσιαστική δημόσια συζήτηση.