Τρία χρόνια από την Άνοιξη που δεν έφτασε ποτέ
Τρία χρόνια Τέμπη. Τρία χρόνια και σχεδόν δεν θυμόμαστε πώς ήταν η ζωή μας πριν από αυτό.
Τρία χρόνια Τέμπη. Τρία χρόνια και σχεδόν δεν θυμόμαστε πώς ήταν η ζωή μας πριν από αυτό.
Δεν είμαι και δε θέλω να είμαι ο Αντώνης από τα Τέμπη. Ούτε ο Αντώνης που μετανάστευσε. Ούτε ο Αντώνης που πείνασε. Ούτε ο Αντώνης που, ξέρω ‘γω, έγινε μηχανικός. Είμαι ο Αντώνης που δε γουστάρει έναν κόσμο που βαστάζεται στις πλάτες όσων πονάνε. Και θέλω η ιστορία να με βρίσκει πάντα μαζί τους, είτε βγήκαν από τρένο, είτε από βάρκα, είτε μέσα από τις φωτιές ή τις πλημμύρες στα σπίτια τους, είτε από εξώσεις ή εθνοκαθάρσεις. Για όλες τις χειραψίες και τις αγκαλιές στους δρόμους που περικυκλώνουν τα ΜΑΤ.
Ο Σύλλογος Φίλων Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Ελλάδος θα πραγματοποιήσει στην Θεσσαλονίκη δύο συναυλίες αφιερωμένες στην μνήμη των 57 θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Ο Φοίβος Δεληβοριάς αυτό τον χειμώνα ξεδιπλώνει μπροστά του τον χάρτη της Ελλάδας, μαρκάρει πόλεις και ξεκινάει το ταξίδι της νέας του παράστασης, που φιλοδοξεί να την παρουσιάσει από τη μία άκρη της χώρας έως την άλλη!
Μέχρι τέλους θα ζητάμε το οξυγόνο μας. Μέχρι να δικαιωθούμε. Κείμενο – φωτογραφίες: Αφροδίτη Μιχαηλίδου
Ο Πορτοσάλτε ξεπέρασε κάθε όριο ανοχής.
«Eίναι μικρό παιδί, αφήστε τον»