Μετρό Θεσ/νίκης: Ο Πορτοσάλτε χειροκροτεί την αποτυχία και βαφτίζει το χάος «κανονικότητα»
Ο Πορτοσάλτε ξεπέρασε κάθε όριο ανοχής.
Ο Πορτοσάλτε ξεπέρασε κάθε όριο ανοχής.
Η κίνηση πολιτών «Όχι μετρό στην πλατεία Εξαρχείων» πανηγυρίζει: «Κερδίσαμε 3-0!».
Έχουμε φωνή και τη φοβούνται!