Ούτε Δεξιά, ούτε Αριστερά ή αλλιώς «ψαρεύω σε θολά νερά»
Μήπως ήρθε η στιγμή να ξεκαθαρίσουμε ότι το σύνθημα «Ούτε, δεξιά, ούτε Αριστερά», ιστορικά και πρακτικά σημαίνει συνήθως καραδεξιά;
Μήπως ήρθε η στιγμή να ξεκαθαρίσουμε ότι το σύνθημα «Ούτε, δεξιά, ούτε Αριστερά», ιστορικά και πρακτικά σημαίνει συνήθως καραδεξιά;
Ερχόμαστε στον κόσμο χωρίς να έχουμε επίγνωση πως κάποια στιγμή θα τον αφήσουμε. Αυτή την επίγνωση την έχουν οι γύρω μας, κι όμως περνάνε χρόνια μέχρι να μας την παραδεχτούν. Στην αδερφή μου λέγαμε ότι το κουνέλι μας, ο Μπάμπης, είναι μαζί με τα άλλα κουνελάκια και τρώει καρότα με το κιλό, αντί να τρώει τα παχύφυτα της μαμάς.
Σε πρόσφατη δημοσκόπηση τέθηκε το φαιδρό ερώτημα: Μητσοτάκης ή χάος. Το χάος κέρδισε με 42%. Πλέον ως και το χάος κερδίζει τον πρωθυπουργό, κι ωστόσο δεν υπάρχει αριστερά να τον ανησυχήσει.
Μια παλιά παροιμία λέει πως αν θες ζυμώσεις… ζυμώνεις! Αλλιώς, κοσκίνιζε…