Στήλη Άλατος: ICE ή ΧΤΙΡ
Κλειστές κάμερες, κλειστά φώτα, κλειστά στόματα. Ή μάλλον μην τυχόν και πιάσουμε στο στόμα μας το «λιμενικό» που τόσο το αγαπώ
Η αλήθεια είναι ότι το περιμέναμε. Τα σημεία ήταν εκεί και το έδειχναν. Και μετά ήρθαν και τα τέρατα. Και άρχισαν να δείχνουν τα δόντια τους. Κοφτερά και αιμοδιψή. Έψαχναν τα εύκολα θύματα για να επιβεβαιώσουν την πολιτική τους. Και τα βρήκαν στο πρόσωπο αυτών που πάλι θα την πληρώνανε νομοτελειακά γιατί απλά είναι ο εύκολος στόχος. Τους μετανάστες. Κι όμως το αφήγημα δεν τους έκατσε ακριβώς όπως το θέλανε. Η Renee Nicole Good. Μια λευκή σαν αυτούς. Κι εκεί άρχισαν να λυσσάνε περισσότερο. Να τρομοκρατούν και να δολοφονούν αδιακρίτως. Σπέρνοντας τρόμο και βία στη Μινεάπολη. Επιβεβαιώνοντας ότι ο πάγος που είχαν για όνομα είχε φωλιάσει και στην ψυχή τους. Χωρίς συναισθηματισμούς και ευαισθησίες έκαναν επιχειρήσεις – σκούπα για να συλλάβουν άμοιρους ανθρώπους με μόνη κατηγορία ότι είναι «ξένοι». Το αφεντικό τους άλλωστε, τους είχε δώσει ασυλία. Τους κάλυπτε μέχρι κεραίας. Και μετά είχαμε και το δεύτερο θύμα. Τον Alex Pretti. Κι αυτός λευκός. Χωρίς αιτία. Ούτε καν επαναστάτης. Ένας απλός άνθρωπος που πήγε να υπερασπιστεί μια γυναίκα.
Κι όσο αυτά τα απάνθρωπα συνέβαιναν στις ΗΠΑ, στη δικιά μας κοντινή Αμερική, το λιμενικό βγήκε παγανιά, το ελληνικό ICE – όπως λέμε το ελληνικό FBI – σκορπώντας τον θάνατο σε μετανάστες, που δεν τους έφταναν ότι στοιβάχτηκαν σε ένα φουσκωτό και έδωσαν ένα σκασμό λεφτά σε διακινητές για μια καλύτερη ζωή. Κλειστές κάμερες, κλειστά φώτα, κλειστά στόματα. Ή μάλλον μην τυχόν και πιάσουμε στο στόμα μας το «λιμενικό» που τόσο το αγαπώ. Κι όσοι είχαν κάποια απορία για το πόσο δημοκρατική είναι η κυβέρνησή μας, η απάντηση είναι «τόσο» και εξαρτάται από που προέρχεται. Από κείνους που δεν τους απασχολεί το τι συμβαίνει και βουλιάζουν στον καναπέ της ματαιότητάς τους ή από κείνους που δεν αντέχουν άλλη καταπίεση.
Που βγαίνουν με τις σφυρίχτρες στους δρόμους όπως στην Αμερική για βοήθεια, για προειδοποίηση, για σινιάλο στους δρόμους, στις θάλασσες, παντού. Όπου υπάρχει φασισμός, όπου υπάρχει κατάργηση των ελευθεριών.
Άραγε θα μας ξυπνήσουν αυτές οι σειρήνες ή θα περιμένουμε τις άλλες που θα μας στοιβάξουν κι εμάς στα κρατητήρια προς παραδειγματισμόν;
Διαβάστε επίσης:
Οι φωτογραφίες των 200 της Καισαριανής προκαλούν αντιδράσεις





