«Όχι στο CCS» φώναξαν δυνατά οι κάτοικοι Θάσου και Καβάλας
Η φύση είναι η αιώνια σταθερά της ύπαρξης.
Του κόσμου και του ανθρώπου.
Αν δεν την διαφυλάξουμε για τις επόμενες γενιές δεν διαπράττουμε τίποτε λιγότερο από ένα έγκλημα.
Για να κερδίσουν οι ολιγάρχες, οι υποτακτικοί των παντοδύναμων πολυεθνικών – με κύριο παίκτη το κράτος δολοφόνο – καταστρέφουν κυριολεκτικά ολόκληρο τον τόπο.
Ο κόλπος της Καβάλας, τα παράλιά του και ολόκληρο το νησί της Θάσου κινδυνεύουν με μια οικολογική καταστροφή δίχως επιστροφή. Η αυλή του Παγγαίου, η θάλασσα που θρέφει αιώνες τους ανθρώπους της, η βιωσιμότητα των οικοσυστημάτων θα αφανιστούν. Δεν τίθεται καν θέμα πιθανοτήτων. Είναι προδιαγεγραμμένο και τετελεσμένο έγκλημα. Εις γνώσιν τους ακόμη μια φορά προδίδουν το μέλλον μας.
Ξέρεις τι θα πει υπόγεια – υποθαλάσσια αποθήκευση εκατομμυρίων τόννων CO2 σε σεισμογενή περιοχή; Σε απόσταση ελαχίστων χιλιομέτρων σε κλειστό κόλπο με αλιευτική δραστηριότητα και τουρισμό; Πρέπει πάση θυσία να τους εμποδίσουμε.
Εχθές Πέμπτη στην πλατεία Καπνεργάτη στο κέντρο της Καβάλας έγινε η μαζικότερη ως τώρα κινητοποίηση ενάντια στην αποθήκευση αυτή. Παρόντες ήταν ο δήμαρχος Θάσου Ελευθέριος Κυριακίδης και ο δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης. Ο δήμαρχος Καβάλας καθώς και οι βουλευτές, δυστυχώς ηχηρά απόντες.
Τον λόγο πήραν μέλη των συντονιστικών, εκπρόσωπος των αγροτικών κινητοποιήσεων, μέλος της πρωτοβουλίας πολιτών Καβάλας ενάντια στην αποθήκευση και της επιστημονικής ομάδας έρευνας ο οποίος ανέλυσε διεξοδικά τα ψέματα, τις παραμέτρους, τον κίνδυνο, και τις πολιτικές τακτικές που ακολουθούνται.
Η πορεία κατέληξε μπροστά στην Περιφέρεια Καβάλας όπου και παρέμεινε μέχρις ότου οι κάτοικοι της Θάσου επιστρέψουν με τα ναυλωμένα πούλμαν και πλοία στο νησί τους.
Οι άνθρωποι του νησιού μου ήτανε εκεί. Με την παρουσία τους και τα χαμόγελα τους.
Ό,τι και αν συμβεί μπορούμε να το καθορίσουμε.
Αν μελλοντικά με ρωτήσει η κόρη μου τι έκανες να σώσεις τη θάλασσα που ψαρεύω, τουλάχιστον θα έχω να της πω πως «έκανα τα πάντα».
Ακολουθούν φωτογραφίες από την μαζική κινητοποίηση.
























Διαβάστε επίσης:
Ο κόλπος Καβάλας, η Θάσος και ο Νέστος δεν είναι αποθήκες CO₂
Μπλόκα: μάθημα ζωής και μάθημα πολιτικής
Αυτοί με τη βία τους, εμείς με τον αγώνα μας
Share this…





