Βιολάντα: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος
Κι όμως, η τραγωδία στα Τρίκαλα με τις 5 νεκρές εργάτριες δεν μπορεί να θεωρηθεί ατύχημα. Είναι έγκλημα με ξεκάθαρες ευθύνες.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη μητέρα της αδικοχαμένης Ελένης Κατσαρού δεν γινόταν καμία συντήρηση στα μηχανήματα του εργοστασίου «Βιολάντα» και για καιρό υπήρχε η μυρωδιά υγραερίου χωρίς να κάνουν τίποτα οι υπεύθυνοι.
Καμία συντήρηση, όλοι γνώριζαν ότι υπήρχε πρόβλημα και κανείς δεν έκανε τίποτα.
Αναλυτικά, η μητέρα της Ελένης Κατσαρού, που δούλευε και αυτή στην εταιρεία δήλωσε ότι «28 χρόνια δούλευα εκεί, 14 χρόνια είχε η Ελένη μου. Δουλεύαμε τόσα χρόνια μαζί. Ήθελα εγώ να αφήσω τα κόκαλά μου στη “Βιολάντα”, όχι να θάψω την κόρη μου. Δεν γινόταν συντήρηση στα μηχανήματα κι αυτά, τόσον καιρό μύριζε υγραέριο και δεν έκαναν τίποτα, τίποτα. Ανατινάχτηκε το παιδί μου».
Μάλιστα η ίδια, σε συνέντευξη της στο Star, σημείωσε: «Δούλευε συνέχεια νύχτα, για να είναι το πρωί στο παιδί της. Το εγγονάκι μου είναι 14 ετών. Δούλευα συνέχεια κι έλεγα “εγώ, εγώ να πεθάνω εκεί μέσα”. Αυτό δεν μπορώ να το διαχειριστώ, έχασα και τον σύζυγό μου το 2019 και με στήριζαν τα κορίτσια μου.
Η κόρη μου ήταν ένας άγγελος, καλοσυνάτη, βοηθούσε με τα πάντα, ποτέ δεν έβλαψε κανέναν. Τους έλεγα (σ.σ. ότι η μονάδα παραγωγής χρειάζεται συντήρηση), αλλά δεν έκαναν κάτι, το κτήριο δεν το συντήρησαν ποτέ εδώ και 20 χρόνια».
Ακόμα 5 ψυχές που έφυγαν τόσο άδικα, ακόμα ένα έγκλημα κατά των εργαζόμενων…
Φωτογραφία: Eurokinissi
Διαβάστε επίσης:
Στην Ξάνθη με τον Πάνο Ρούτσι – Όσο αντέχουν, αντέχουμε
Εκτός από πολιτισμό, εξάγουμε και Τέμπη
Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε διαβούλευση
TheUntold, για ό,τι δεν σου λένε και ό,τι δεν σου δείχνουν






