Ο Κ. Μητσοτάκης, όταν είχε πει ότι η Ελλάδα είναι πρότυπο για την Ευρώπη, φαίνεται πως είχε δίκιο. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Ελλάδας, κάθε χώρα, αργά αλλά σταθερά, θα ξεπουλιέται σε βαθιές τσέπες με κανόνια πανέτοιμα για το κρέας των χαμηλών στρωμάτων. Δε νοείται να θεωρούμε απλή σύμπτωση τη λίστα των σιδηροδρομικών «δυστυχημάτων», που κάθε μέρα μακραίνει επικίνδυνα στην Ευρώπη.
Η Vogue δεν είναι ένας ουδέτερος παρατηρητής. Είναι φορέας ιδεολογίας. Και η ιδεολογία της, παρά τις προοδευτικές της διατυπώσεις, είναι βαθιά φιλελεύθερη.
Πέραν όμως από το πιθανό αυτογκόλ της άποψης οποιουδήποτε «Δυτικού» πολίτη σε τέτοια θέματα, η απορία είναι η εξής: σε καταστάσεις όπως η πανδημία, γιατί όλοι απευθύνονται στο («ενοχλητικά παρεμβατικό») κράτος;
Θα πεθάνεις. Ναι, μικρέ μου άνθρωπε. Μπορεί από καταστροφή, μπορεί επειδή δεν τα βγάζεις πέρα, μπορεί επειδή αντιστέκεσαι. Μην είναι καλύτερο να κάτσεις ήσυχος;
Αρκεί να πέσει μια απονομιμοποιημένη κυβέρνηση ή πρέπει να επιβάλουμε να μπαίνει ο άνθρωπος πάνω από το κέρδος πριν να είναι αργά;