Θάψτε τα τσεκούρια. Αχρείοι, θρασείς και υποκριτές. Καμιά φορά είναι προτιμότερη η σιωπή. Τουλάχιστον ως ένδειξη σεβασμού. Στους νεκρούς. Στα πεταμένα λείψανά τους στο Κουλούρι και στον Πηνειό.
«Αντί ο υπουργός να προσφέρει καφέ με γάλα, οφείλει να ζητήσει πρωτίστως ένα μεγάλο και ειλικρινές “συγγνώμη” από τους πολίτες για την πολύωρη αναμονή που δημιουργεί η υποστελέχωση των Φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ»
«Ανεπιθύμητος στα νοσοκομεία μας, ο υπουργός κατεδάφισης της Δημόσιας Υγείας»
Όταν όλα εξισώνονται, όταν όλοι κρίνονται με τον ίδιο τρόπο, όταν όλα κρίνονται από την αντίληψη κάποιου τρίτου για το καλό και κακό, όταν όλα κρίνονται βάσει νόμου υποκειμενικά, μήπως κινδυνεύει και η δικιά σου ελευθερία;