Στήλη Άλατος: Ένα Μελχισεδέκ των 500ων παρακαλώ
Γιατί εσύ δεν έχεις ανάγκη, παίρνεις ένα Μελχιδεσέκ των 500ων και όλα καλά. Τα βλέπεις όλα αλλιώς και δεν σε ενοχλεί το λιβανιστήρι. Το συνηθίζεις κιόλας. Οι άλλοι απλά διαιωνίζουν τη φάση. Με την δική σου ανοχή, όμως. Κι αυτό καλό είναι να το συνειδητοποιήσεις έγκαιρα.
Δεν καταλαβαίνω αλήθεια τους πεφτοσυννεφάκηδες. Μου φαίνεται αδιανόητο όλο αυτό το διάστημα να μη έχουν πάρει πρέφα γιατί στην κυβέρνηση κάνουν διαγωνισμό σκανδάλων. Τι γιατί ρε παιδιά; Κάτι απορίες που έχετε κι εσείς. Αφού «αυτοί είστε» που λέει και μια luben ψυχή. Δεν τους έφταναν όλοι οι άλλοι μιλημένοι διαγωνισμοί (μέχρι και διαγωνισμό ομορφιάς θα μπορούσαν να στήσουν), τώρα επιδίδονται σε διαγωνισμό «ποιο θα είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην χώρα».
Υποψηφιότητες: Ο ΟΠΕΚΕΠΕ; το γαμώταΣπιτάκια της Ανακύκλωσης; η μαφία της Κρήτης; τα ΕΤ ρομποτάκια της εκπαίδευσης; η Ρεάλ Αρχιμανδρίτης; Ψήφισε κι εσύ στο gov.gr/yourfavorite_scandal και κέρδισε μια επιδότηση της αρεσκείας σου.
Μα αφού είναι στο DNA τους, πώς αλλιώς να το πω. Βασικά δεν χρειάζεται καν να το πω, απλά να το γράψω. ΣκάΝΔαλο. Το΄πιασες τώρα μεγάλε; Κάτσε εσύ τώρα να ζητάς αξιοκρατία, αριστεία, αποτελεσματική διακυβέρνηση, ακριβοδίκαιη αντιμετώπιση, και ό,τι άλλο με Α, αλλά στερητικό. Από σένα, όχι απ΄αυτούς. Γιατί εσύ δεν έχεις ανάγκη, παίρνεις ένα Μελχιδεσέκ των 500ων και όλα καλά. Τα βλέπεις όλα αλλιώς και δεν σε ενοχλεί το λιβανιστήρι. Το συνηθίζεις κιόλας. Οι άλλοι απλά διαιωνίζουν τη φάση. Με την δική σου ανοχή, όμως. Κι αυτό καλό είναι να το συνειδητοποιήσεις έγκαιρα.
Διαβάστε επίσης:
Αυτό πήγε καλά: Η κυβέρνηση της αρνήθηκε και η Καρυστιανού απάντησε με Πανελλαδικό κάλεσμα
Teleperformance: Ζητά No Politica από τους εργαζόμενούς της για την Γάζα
Δύο εκθέσεις, ένα μαφιόζικο κλείσιμο ανάκρισης και ένα έγκλημα χωρίς τιμωρία





