
Ο Μανώλης Φάμελλος στο The Untold: «Ο τρόπος που αντιδράμε είναι προβληματικός»
Ο Μανώλης Φάμελλος πιστεύει πως, όπως τίποτα δεν έχει χαθεί οριστικά, έτσι και τίποτα δεν έχει κερδηθεί για πάντα.
Ο Μανώλης Φάμελλος πιστεύει πως, όπως τίποτα δεν έχει χαθεί οριστικά, έτσι και τίποτα δεν έχει κερδηθεί για πάντα.
15 χρόνια έχουν περάσει από την ημέρα που ο τότε πρωθυπουργός της χώρας, Γιώργος Α. Παπανδρέου, με φόντο το ήρεμο λιμάνι του Καστελόριζου, ανακοίνωσε την προσφυγή της Ελλάδας στον διεθνή μηχανισμό στήριξης.
Με αφορμή την παράσταση “New Order”, που παρουσιάζουν στη νέα τους καλλιτεχνική στέγη, στο θέατρο Εν Αθήναις, ο Δημήτρης Καρατζιάς και ο Μάνος Αντωνιάδης μιλούν στο The Untold και τον Ματθαίο Λεωνίδα.
Εθνοκάθαρση, με λίγη αίσθηση κτηματομεσιτικής ανάπτυξης. Έτσι κάνει ο Αμερικανός, παιδί μου.
Όχι, η νίκη αυτή δεν είναι άλλη μια νίκη της Beyoncé, που έχει το ρεκόρ με τα περισσότερα βραβεία Grammy. Δεν είναι μια νίκη από οίκτο, δεν είναι φόρος τιμής στην καριέρα της, ούτε δικαίωση για τις φορές που το έχασε. Δεν είναι μία νίκη προσωπική.
Ήρθαν τ’ ανείπωτα, λοιπόν. Όλα αυτά που απειλούν την κυρίαρχη αφήγηση, όλα αυτά που κάποιοι καλύπτουν με μπόλικη σάλτσα παραπληροφόρησης, αυτά που φιμώνονται και θέλουν να αποκαλυφθούν.
Ο Ματθαίος Λεωνίδας αποχαιρετά ένα από τα πιο γνήσια ευγενικά και τρυφερά βλέμματα της μεγάλης οθόνης.
Το μουσικό στιλ της Σελίν Ντιόν αφορούσε και αφορά ως επί το πλείστον τα μεγάλα συναισθήματα, τις μεγάλες έννοιες. Τον έρωτα άνευ όρων, την ερωτική απογοήτευση, τον θάνατο, τη ζωή. Όπως και να το κάνουμε, η φωνή της ήταν πάντα εκεί στις πιο χαρούμενες, πιο θλιβερές, πιο δύσκολες και θριαμβευτικές στιγμές εκατομμυρίων ανθρώπων στον κόσμο, πηγή δύναμης και έμπνευσης.
Κάθε χρόνο τέτοια μέρα καλούμαστε ή, καλύτερα, προσφερόμαστε όλοι να βρούμε τις πιο όμορφες λέξεις να γράψουμε για εκείνη.