Γάζα: Hambre o Plomo – Ασιτία ή μολύβι
Οι κάτοικοι της Γάζας συνεχίζουν να είναι αντιμέτωποι με ένα ανατριχιαστικό δίλημμα αν θέλουν να παραλάβουν ανθρωπιστική βοήθεια: Θάνατος από την πείνα ή από τις σφαίρες;
Οι κάτοικοι της Γάζας συνεχίζουν να είναι αντιμέτωποι με ένα ανατριχιαστικό δίλημμα αν θέλουν να παραλάβουν ανθρωπιστική βοήθεια: Θάνατος από την πείνα ή από τις σφαίρες;
Ένας μαχητής του ΜΜΑ, οπαδοί της Παρί και οπαδοί της Ράζα Καζαμπλάνκα θυμίζουν στην ανθρωπότητα πως δεν μπορεί να ξεχνά την γενοκτονία που συντελείται στη Γάζα.
Ακόμη ένα έγκλημα πολέμου συντελέστηκε από το Ισραήλ εις βάρος άμαχου πληθυσμού. Ένα κοριτσάκι που ψάχνει την οικογένειά του στις φλόγες, θα μας στοιχειώνει για πάντα.
[Πέντε παιδιά. Εξήντα δευτερόλεπτα. Κάθε εξήντα δευτερόλεπτα πέντε παιδιά. Κάθε ώρα διακόσια ενενήντα παιδιά. Σε 48 ώρες δεκατέσσερις χιλιάδες παιδιά μπορεί να πεθάνουν αν δε φτάσει βοήθεια στη Γάζα, δήλωσε σήμερα ο ΟΗΕ.]
Οι αρνητές της γενοκτονίας στη Γάζα είναι ακόμα ένα κομμάτι σε αυτό που ονομάζεται «κρίση της ανθρωπότητας» και καλό είναι να μπορούμε να αποδομήσουμε τα έωλα επιχειρήματά τους.